Krawcowa w Żabce? Popularna sieć znów zaskoczyła

Krawcowa w Żabce? Popularna sieć znów zaskoczyła

Dodano: 
Sklep sieci Żabka
Sklep sieci Żabka Źródło: Materiały prasowe / Żabka Polska
Żabka wprowadza poprawki krawieckie. Usługa realizowana we współpracy z woshwosh.

Zamiast do krawca można iść do pobliskiej Żabki. Sieć właśnie rozszerzyła swoją ofertę o usługi poprawek krawieckich. W ramach współpracy z firmą woshwosh klienci mogą zamówić naprawę odzieży online, a paczkę nadać i odebrać w dowolnym sklepie Żabka.

Krawcowa w Żabce

Pomysł jest prosty: nie trzeba już specjalnie iść do krawca, by poprawić ulubione ubranie. Wystarczy paczka z odzieżą i sklep Żabka po drodze. Usługa obejmuje m.in.: wymianę zamka w kurtce, skrócenie spodni, spódnicy lub sukienki, a nawet skrócenie firan. Całość realizują profesjonaliści w pracowniach woshwosh lub w zakładach krawieckich współpracujących z firmą.

Jak skorzystać z usług poprawek krawieckich?

Realizacja zamówienia przebiega w pięciu krokach:

  1. Poprawki zamawia się online na stronie woshwosh.zabka.pl lub w aplikacji Żappka, określając rodzaj odzieży i zakres naprawy.
  2. Wybiera się sklep Żabka, w którym paczka z ubraniami zostanie nadana i później odebrana – mogą to być dwa różne punkty w zależności od potrzeb.
  3. Zlecenie opłaca się online, za pomocą dostępnych form płatności.
  4. Paczka jest nadawana w wybranym sklepie Żabka.
  5. Po kilku dniach gotowe ubrania z poprawkami trafiają do wskazanego punktu, gotowe do odbioru po wykonaniu napraw przez specjalistów.

Cały proces został zaprojektowany tak, by klient musiał zrobić tylko to, co naprawdę konieczne: zamówić, nadać paczkę i odebrać gotowe ubrania. Resztą zajmują się fachowcy.

Strategia „Wygodnych usług”

Rozszerzenie oferty o usługi krawieckie wpisuje się w większy plan Żabki: sieć rozwija tzw. „Wygodne usługi”, które można załatwić przy okazji codziennych zakupów. Chodzi o to, żeby oszczędzać czas klienta i sprawić, że nie trzeba już chodzić w różne miejsca, by załatwić kilka rzeczy naraz.

– Konsekwentnie rozwijamy „Wygodne usługi” w Żabce tak, by jeszcze więcej spraw dało się załatwić szybko i przy okazji codziennych zakupów. Rozszerzenie naszej współpracy z woshwosh o naprawy krawieckie to naturalny krok realizacji tej strategii. Zamówienie nadanie paczki w najbliższej Żabce sprawia, że całość jest wygodna i po drodze. Resztą zajmują się specjaliści – komentuje Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług, Żabka Polska.

Czytaj też:
Ta sieć nie przestaje zaskakiwać. Debiutuje z produktami, które „uśmiechają się” z półek

Współpraca z woshwosh

Poprawki krawieckie to kolejny etap współpracy Żabki z woshwosh. Wcześniej partnerstwo obejmowało naprawy i czyszczenie obuwia. Obejmowało też pielęgnację skórzanych torebek.

Czytaj też:
Żabka rozdaje gigantyczne maskotki. Klienci już zaczęli polowanie
Czytaj też:
Zielony szyld znanej sieci inspiracją dla artystów. Sztuka trafi do tysięcy sklepów

Źródło: Żabka Polska