Zamiast do krawca można iść do pobliskiej Żabki. Sieć właśnie rozszerzyła swoją ofertę o usługi poprawek krawieckich. W ramach współpracy z firmą woshwosh klienci mogą zamówić naprawę odzieży online, a paczkę nadać i odebrać w dowolnym sklepie Żabka.
Krawcowa w Żabce
Pomysł jest prosty: nie trzeba już specjalnie iść do krawca, by poprawić ulubione ubranie. Wystarczy paczka z odzieżą i sklep Żabka po drodze. Usługa obejmuje m.in.: wymianę zamka w kurtce, skrócenie spodni, spódnicy lub sukienki, a nawet skrócenie firan. Całość realizują profesjonaliści w pracowniach woshwosh lub w zakładach krawieckich współpracujących z firmą.
Jak skorzystać z usług poprawek krawieckich?
Realizacja zamówienia przebiega w pięciu krokach:
- Poprawki zamawia się online na stronie woshwosh.zabka.pl lub w aplikacji Żappka, określając rodzaj odzieży i zakres naprawy.
- Wybiera się sklep Żabka, w którym paczka z ubraniami zostanie nadana i później odebrana – mogą to być dwa różne punkty w zależności od potrzeb.
- Zlecenie opłaca się online, za pomocą dostępnych form płatności.
- Paczka jest nadawana w wybranym sklepie Żabka.
- Po kilku dniach gotowe ubrania z poprawkami trafiają do wskazanego punktu, gotowe do odbioru po wykonaniu napraw przez specjalistów.
Cały proces został zaprojektowany tak, by klient musiał zrobić tylko to, co naprawdę konieczne: zamówić, nadać paczkę i odebrać gotowe ubrania. Resztą zajmują się fachowcy.
Strategia „Wygodnych usług”
Rozszerzenie oferty o usługi krawieckie wpisuje się w większy plan Żabki: sieć rozwija tzw. „Wygodne usługi”, które można załatwić przy okazji codziennych zakupów. Chodzi o to, żeby oszczędzać czas klienta i sprawić, że nie trzeba już chodzić w różne miejsca, by załatwić kilka rzeczy naraz.
– Konsekwentnie rozwijamy „Wygodne usługi” w Żabce tak, by jeszcze więcej spraw dało się załatwić szybko i przy okazji codziennych zakupów. Rozszerzenie naszej współpracy z woshwosh o naprawy krawieckie to naturalny krok realizacji tej strategii. Zamówienie nadanie paczki w najbliższej Żabce sprawia, że całość jest wygodna i po drodze. Resztą zajmują się specjaliści – komentuje Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług, Żabka Polska.
Czytaj też:
Ta sieć nie przestaje zaskakiwać. Debiutuje z produktami, które „uśmiechają się” z półek
Współpraca z woshwosh
Poprawki krawieckie to kolejny etap współpracy Żabki z woshwosh. Wcześniej partnerstwo obejmowało naprawy i czyszczenie obuwia. Obejmowało też pielęgnację skórzanych torebek.
Czytaj też:
Żabka rozdaje gigantyczne maskotki. Klienci już zaczęli polowanieCzytaj też:
Zielony szyld znanej sieci inspiracją dla artystów. Sztuka trafi do tysięcy sklepów
