Ta sieć nie przestaje zaskakiwać. Debiutuje z produktami, które „uśmiechają się” z półek

Ta sieć nie przestaje zaskakiwać. Debiutuje z produktami, które „uśmiechają się” z półek

Dodano: 
Żabka debiutuje z Good Mood
Żabka debiutuje z Good Mood Źródło: Materiały prasowe / Żabka Polska
Żabka wprowadza Good Mood. To nowa seria przekąsek i słodyczy w żółtych opakowaniach.

„Sięgnij po dobry nastrój!” – zachęca sieć Żabka, informując o wprowadzeniu nowej marki własnej o nazwie Good Mood.

„To przekąski, napoje i słodycze stworzone, by sprawiać radość pysznym smakiem, kolorowym designem i korzystną ceną” – czytamy w komunikacie prasowym sieci.

Jak wyjaśniają przedstawiciele Żabki, produkty nowej marki własnej dostępne są wyłącznie w sklepach sieci, a w ofercie znalazły się m.in. croissanty, czekolady, ciastka i owocowe smoothie.

Good Mood – nowa marka, która „uśmiecha się” z półek

Marka Good Mood szturmuje sklepy charakterystycznymi żółtymi opakowaniami i „śmiejącymi się” oczami, które przyciągają wzrok i nadają produktom indywidualny charakter. Jak informuje sieć, w ofercie znalazły się m.in. egzotyczne smoothie (mango–marakuja oraz ananas–kokos), chrupiące wafle czekoladowe DOUBLE CACAO i MAXXXI, delikatne croissanty z owocowymi nadzieniami, maślane ciasteczka oraz wersje z nadzieniem jabłkowym i wiśniowym, a także mleczna i biała czekolada – również w odsłonie bąbelkowej.

Przedstawiciele Żabki zapewniają, że wszystkie wyroby czekoladowe powstają ze zrównoważonych upraw, co potwierdza certyfikat Rainforest Alliance.

– Chcemy, aby Good Mood wnosił do codziennych zakupów odrobinę radości – zarówno dzięki smakowi, jak i samemu wyglądowi produktów – podkreśla sieć w swoim komunikacie.

Zapowiada, że już wkrótce do oferty dołączą kolejne warianty orzechowe i czekoladowe, a intensywna komunikacja w sklepach, aplikacji, serwisie WWW oraz kanałach social media Żabki ma pomóc jeszcze szybciej zbudować rozpoznawalność tej pozytywnej, energetycznej marki.

Czytaj też:
Sieci ruszył z superpromocjami. Nawet 10 kg darmowego cukru

Marki własne mają branie w Żabce

– Klienci coraz częściej wybierają marki własne, poszukując dobrej jakości w atrakcyjnej cenie – mówi Jan Kisielewski, Brand & Innovation Director w Żabka Polska.

Jak podkreśla, nowa marka Good Mood idealnie wpisuje się w ten trend.

– Po raz kolejny udowadniamy, że marka własna nie musi być odtwórcza, ale może angażować swoim unikatowym brandingiem i oryginalnymi aktywacjami. Zależy nam, by produkty Good Mood od pierwszego spojrzenia wywoływały uśmiech – stąd radosne oczy, które zaczepnie na nas patrzą z każdego opakowania – wyjaśnia Kisielewski.

Zapewnia, że czekolady, ciastka czy smoothie to pyszne propozycje zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, którzy chcą „sięgnąć po przyjemnościową przekąskę”.

– Będziemy rozwijać markę Good Mood, poszerzając jej asortyment o nowe produkty z uwielbianych przez naszych klientów kategorii – zapowiada.

Czytaj też:
To prawdziwa plaga w Polsce. Sklepy tracą miliony
Czytaj też:
Promocje na cenzurowanym. To uderzy w sklepy

Źródło: Żabka Polska