Ekologiczny sukces Lidla. 52 tysiące opakowań zebranych podczas festiwalu

Ekologiczny sukces Lidla. 52 tysiące opakowań zebranych podczas festiwalu

Dodano: 
Butelkomaty Lidla podczas festiwalu Pol'and'Rock
Butelkomaty Lidla podczas festiwalu Pol'and'Rock Źródło: Materiały prasowe / Lidl Polska
Butelkomaty Lidla rozgrzane do czerwoności! 52 tysiące opakowań zebranych w 120 godzin na festiwalu Pol’and’Rock.

Festiwalowicze Pol’and’Rock pokazali moc recyklingu. Rockowa Wyspa Lidla, czyli teren sklepowy i chilloutowy, działała nieprzerwanie przez 120 godzin. W tym czasie zebrano aż 52 tysiące opakowań – 9 tys. plastikowych butelek i aż 43 tysiące aluminiowych puszek. Wszystko dzięki specjalnym butelkomatom, które Lidl rozstawił na terenie festiwalu.

Butelkomaty Lidla na festiwalu – recykling w praktyce

To pierwszy raz, kiedy Rockowa Wyspa Lidla została wzbogacona o butelkomaty. Uczestnicy mogli oddać plastikowe butelki (do 3 l) i puszki (do 1 l), a w zamian otrzymywali rabat na zakupy w Rock Shopie – 10 groszy za każde opakowanie

– Podczas Pol’and’Rock Festival sieć pokazała, że dobra zabawa może iść w parze z troską o środowisko. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu uczestniczek i uczestników festiwalu udało się zebrać 52 tys. opakowań, które zostaną przetworzone, a następnie wykorzystane ponownie. To kolejny krok w stronę czystszej planety i bardziej świadomych wyborów konsumenckich – czytamy w komunikacie sieci.

Butelkomaty Lidla – tysiące opakowań wróci do obiegu

Zebrane opakowania zostaną przekazane do recyklingu i ponownie wykorzystane w obiegu zamkniętym. Lidl konsekwentnie realizuje działania proekologiczne, przygotowując się do wdrożenia ogólnopolskiego systemu kaucyjnego. Sieć jako pierwsza w Polsce uruchomiła butelkomaty we wszystkich swoich sklepach.

Czytaj też:
Lidl ujawnia sekret cenówek. Sprawdź, jak kupować taniej

Ekipa Lidla, która tworzy atmosferę

Za sukcesem Rockowej Wyspy Lidla stoi blisko 200 pracowników z całej Polski. Dla niektórych był to pierwszy kontakt z festiwalem, inni wracają na niego co roku. Oprócz sklepu i butelkomatów, Lidl zapewnił też przestrzeń do relaksu i integracji.

– Wszyscy razem stworzyli przestrzeń, w której nie tylko działał sklep, ale przede wszystkim działo się coś wyjątkowego – festiwalowa energia, serdeczność i radość – podkreślają przedstawiciele sieci.

Czytaj też:
Lidl rusza z wyprawką szkolną. Zobacz, co warto kupić dla ucznia
Czytaj też:
Spotkałeś fokę na plaży? Poznaj 5 zasad, które mogą uratować jej życie

Źródło: Lidl Polska