Lidl Polska po raz 15. przygotowuje się do największego muzycznego święta – Pol’and’Rock Festival, który odbędzie się na lądowisku Czaplinek-Broczyno. Tradycyjnie na festiwalu stanie Rockowa Wyspa Lidla – wyjątkowy, całodobowy sklep, który na stałe wpisał się w krajobraz Najpiękniejszego Festiwalu Świata. To miejsce, gdzie festiwalowicze mogą nie tylko zrobić zakupy, ale także odpocząć i naładować baterie podczas długich dni i nocy pełnych muzyki i zabawy.
Całodobowy sklep Lidla dostępny od 29 lipca
Już od wtorku, 29 lipca od godziny 12:00, sklep Lidl Polska będzie otwarty przez całą dobę aż do niedzieli, 3 sierpnia do godziny 12:00. Rockowa Wyspa Lidla rusza wcześniej niż same koncerty, które zaplanowano na czwartek, 31 lipca – to doskonała wiadomość dla tych, którzy planują przyjazd z wyprzedzeniem i chcą już od początku poczuć festiwalowy klimat. Sklep zlokalizowany będzie przy polu namiotowym, niedaleko Małej Sceny i Akademii Sztuk Przepięknych. W ofercie znajdą się zarówno produkty spożywcze – świeże pieczywo, owoce, warzywa, napoje i przekąski – jak i artykuły przemysłowe. W sklepie można będzie płacić wszystkimi popularnymi metodami, zarówno gotówką, jak i bezgotówkowo.
Strefa chilloutu i butelkomaty w rokowym sklepie Lidla
Rockowa Wyspa Lidla to coś więcej niż tylko zakupy. Organizatorzy przygotowali specjalną strefę chilloutu z wygodnymi leżakami, gdzie każdy może złapać oddech i nabrać sił między koncertami. W programie znajdą się również atrakcje, takie jak Koło Fortuny, podczas którego będzie można przetestować swoją wiedzę ekologiczną. Tegoroczną nowością jest strefa butelkomatów.
– Po raz pierwszy na Pol’and’Rock Festival będzie można oddać plastikowe butelki PET (do 3 litrów) i metalowe puszki (do 1 litra) do specjalnych automatów, a w zamian otrzymać kupon rabatowy na zakupy w festiwalowym sklepie Lidl Polska. To rozwiązanie nie tylko praktyczne, ale przede wszystkim ekologiczne – zebrane opakowania trafią do firm zajmujących się gospodarowaniem surowcami wtórnymi, gdzie zostaną przygotowywane do procesu recyklingu. Bo dobra zabawa i troska o planetę mogą iść w parze – podkreśla sieć w swoim komunikacie.
Czytaj też:
Lidl przecenia, by nie marnować. Niektóre produkty kupisz za połowę ceny
Lidl Polska i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
Jak podkreśla sieć, Rockowa Wyspa Lidla to nie tylko przestrzeń handlowa, ale przede wszystkim miejsce, które powstaje dzięki zaangażowaniu pracowników Lidl Polska z całej Polski.
– To dzięki nim festiwalowy sklep tętni życiem i pozytywną atmosferą. Ich zaangażowanie to również hołd dla tysięcy wolontariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez 16 lat wspólnego grania z Orkiestrą sieć Lidl Polska, dzięki wsparciu klientów, przekazała na cele Fundacji ponad 54 mln zł. Budowa Rockowej Wyspy już trwa, a efekt końcowy – jak co roku – zaskoczy rozmachem – zapowiadają przedstawiciele sieci
Czytaj też:
Dlaczego Polacy wolą zakupy online w kraju? Nie chodzi wcale o cenęCzytaj też:
Kolagen w puszce? BLITZbee zaskakuje pomysłem