Aż 4 mln głosów. Polacy wybrali sklepy z najlepszymi promocjami

Aż 4 mln głosów. Polacy wybrali sklepy z najlepszymi promocjami

Dodano: 
Supermarket, wózek, zakupy
Supermarket, wózek, zakupy Źródło: Pixabay / Tumisu
Polacy biorący udział w wielkim badaniu sklepowych promocji wybrali te, które ich zdaniem mają najlepsze promocje i rabaty.

Promocje w sklepach przyciągają klientów. Chyba każdy zgodzi się z tym jednym z podstawowych manewrów marketingowych, który ma za zadanie przyciągnąć konsumentów do sklepów. W konkursie "BLIX Awards – Wybór Konsumentów" wyłoniono liderów branży handlowej i nagrodzono najlepsze sieci. Kluczową kategorią okazały się promocje roku.

Najlepsze promocje w polskich sklepach, konkurs

„Dla milionów Polaków właśnie oferty promocyjne są kluczowym czynnikiem decydującym o ich planach zakupowych. Z tego powodu poświęciliśmy tej kategorii wiele uwagi i energii. Jest to obszar, który ma największe znaczenie zarówno dla konsumentów, jak i samych sieci handlowych” – mówi wiceprezes BLIX dr Krzysztof Łuczak cytowany przez "Fakt".

Które sklepy w Polsce mają najlepsze promocje? To pytanie zadało sobie blisko 140 tys. polskich konsumentów, biorąc udział w konkursie. Ich głosy, liczące łącznie prawie 4 mln ocen, pomogły wyłonić zwycięzców konkursu na najlepsze akcje promocyjne w polskim handlu.

Badanie objęło szeroki wachlarz formatów handlowych – od dużych sieci hipermarketów i supermarketów, przez dyskonty, aż po małe sklepiki i lokalne sieci. Dzięki tak szerokiemu spojrzeniu na rynek, wyniki plebiscytu stanowią wiarygodny obraz tego, jakie sklepy najbardziej doceniają Polacy za atrakcyjne oferty i promocje.

Które sklepy mają według Polaków najlepsze promocje

W kategorii dyskontów zwycięzcą został Lidl, natomiast wśród hipermarketów najlepszy okazał się Kaufland. W segmencie supermarketów zwyciężyła Stokrotka, a w kategorii convenience pierwsze miejsce zajęła Żabka. Spośród sieci regionalnych i lokalnych konsumenci docenili Twój Market. Sinsay otrzymał nagrodę w segmencie Odzież i Obuwie, a wśród drogerii pierwsze miejsce przypadło Rossmannowi. W kategorii E-grocery zwyciężyło Frisco, zaś w obszarze E-commerce główna nagroda trafiła do platformy Temu. W segmencie Dom i Ogród triumfował Action, a najlepszym w kategorii Sklepów Branżowych został Media Expert.

Dodatkowo Kapituła programu przyznała wyróżnienia pięciu sieciom: Netto, Groszek, Hitpol, JYSK oraz Dr.Max Drogeria.

Czytaj też:
Polacy wybrali ulubiony sklep odzieżowy. To niespodzianka