Sieć Dino wchodzi na rynek warszawski – informuje serwis dlahandlu.pl. Znane z prowincjonalnych lokalizacji supermarkety zawitają do stolicy. Dino ma otworzyć swój pierwszy warszawski sklep w Wilanowie – dokładnie w rejonie ronda Syta/Jara. To nie tylko symboliczny debiut marki w stolicy, ale także zapowiedź większej ekspansji – zauważa serwis.
Dino w Warszawie – nowe lokalizacje i rekrutacja
Sieć Dino konsekwentnie rozwija swoją obecność w stolicy. Po planowanym sklepie przy ul. Sytej 140, w serwisach rekrutacyjnych pojawiły się ogłoszenia dotyczące kolejnej warszawskiej placówki – przy ul. Kijowskiej 1 na Pradze. Poszukiwani są kierownicy i zastępcy kierowników, co oznacza, że otwarcia są już w przygotowaniu.
To przełomowy moment dla Dino, które dotąd było kojarzone głównie z mniejszymi miastami i terenami podmiejskimi. Ekspansja w Warszawie może być testem, czy model niedużego, lokalnego marketu sprawdzi się także w konkurencyjnym otoczeniu dużego miasta, w sąsiedztwie Biedronek i Lidla.
Kontrowersje wzbudza szczególnie inwestycja przy ul. Sytej, zlokalizowana na obszarze tzw. Zielonego Wilanowa – części miasta, gdzie postępująca urbanizacja często odbywa się kosztem zieleni i lokalnych ekosystemów. Planowany budynek ma mieć kubaturę aż 4223 m³. To powoduje niepokój części mieszkańców, którzy obawiają się utraty naturalnego charakteru dzielnicy.
Czytaj też:
Lidl ujawnia sekret cenówek. Sprawdź, jak kupować taniej
3000 sklepów Dino w Polsce
Na koniec czerwca 2025 roku Dino Polska miało już 2835 działających sklepów, co oznacza wzrost o 331 placówek rok do roku.
Tylko w pierwszej połowie 2025 roku uruchomiono 147 nowych lokalizacji – to więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej, gdy sieć powiększyła się o 98 sklepów i osiągnęła poziom 2504 placówek.
Tak dynamiczny rozwój potwierdza długofalową strategię Dino – budowanie zasięgu najpierw w mniejszych ośrodkach, a teraz także w większych aglomeracjach. Warszawskie sklepy mogą być początkiem nowego etapu – ekspansji w miastach, gdzie rywalizacja o klienta jest znacznie trudniejsza.
Czytaj też:
Powraca Rockowa Wyspa Lidla. Sklep już w budowieCzytaj też:
Żabka stawia na mobilność. Rusza w trasę z food truckiem