Żabka stawia na mobilność. Rusza w trasę z food truckiem

Żabka stawia na mobilność. Rusza w trasę z food truckiem

Dodano: 
Food Truck Żabka
Food Truck Żabka Źródło: Materiały prasowe / Żabka Polska
Żabka rusza w trasę z food truckiem i mobilnymi sklepami, by dotrzeć do klientów na festiwalach i wydarzeniach plenerowych w całej Polsce.

Sieć Żabka rozwija swoją ofertę letnią, uruchamiając mobilne punkty sprzedaży podczas wydarzeń masowych w całej Polsce. W ramach akcji na trasę ruszył pierwszy zielony food truck oraz sześć mobilnych sklepów kontenerowych. Celem projektu jest dotarcie do klientów w miejscach o dużym natężeniu ruchu turystycznego oraz tam, gdzie tradycyjnych sklepów brakuje lub są trudniej dostępne. Food truck sieci Żabka już przejechał 10 tysięcy kilometrów, a w rekordowym dniu obsłużył 350 transakcji. W połowie lipca pojawi się w Gdańsku przed ERGO ARENĄ, gdzie odbywać się będą mecze Ligi Narodów w siatkówce mężczyzn.

Gdzie pojawi się mobilna Żabka?

Pojazd na co dzień stacjonuje przy promenadzie w Świnoujściu, ale regularnie wyjeżdża na wydarzenia w różnych regionach.

Od 24 do 27 lipca food truck pojawi się na Ostróda Reggae Festival – największym festiwalu reggae w Polsce – gdzie będzie obsługiwał uczestników aż do 3 nad ranem.

Zaletą mobilnego formatu jest możliwość szybkiego dostosowania lokalizacji i uruchomienia sprzedaży niemal od razu po przyjeździe. Sieć Żabka podkreśla, że to sposób na zapewnienie dostępu do podstawowych produktów tam, gdzie w sezonie letnim gromadzi się wielu turystów i uczestników wydarzeń plenerowych.

Menu mobilnych Żabek

Oferta mobilnych punktów sprzedaży obejmuje m.in. hot doga amerykańskiego, dostępnego wyłącznie w food trucku – podawanego w rozciętej bułce z parówką wiedeńską, prażoną cebulką, ogórkiem konserwowym i sosami. W menu znajdują się także Chrupbox z podwójną porcją frytek czy pizza w stylu neapolitańskim. Asortyment może się różnić w zależności od charakteru wydarzenia – np. podczas koncertów dostępne są napoje w kubkach z lodem Fill&Chill, a na rodzinnych piknikach lody dla dzieci. Mobilne sklepy działają już m.in. we Władysławowie, przy plaży na ul. Hryniewickiego 4, oraz w Alvernia Planet pod Krakowem, gdzie trwa wystawa Harry Potter: The Exhibition.

Czytaj też:
Powraca Rockowa Wyspa Lidla. Sklep już w budowie

Żabki gotowe na sezon letni

– Wciąż poszukujemy nowych rozwiązań, by jak najlepiej odpowiadać na rosnące potrzeby konsumentów. Dzięki food truckowi i mobilnym sklepom jesteśmy tam, gdzie nasi klienci, nawet w miejscach, w których nie ma tradycyjnych sklepów lub są one trudno dostępne – mówi Aldona Kupracz, Head of Range, Floor & Space Management w Żabka Polska.

– Oba formaty łączą wygodę z dostępnością, umożliwiając szybkie zakupy podczas festiwali, wydarzeń sportowych czy letniego wypoczynku nad morzem – dodaje.

Mobilne sklepy kontenerowe, montowane w kilka godzin, mają około 30 m kw. powierzchni i mogą działać w różnych konfiguracjach – nawet cztery moduły podczas jednego wydarzenia. W stałej ofercie są m.in. hot dogi, kiełbasa z grilla, frytki, stripsy, kawa, herbata, zimne napoje oraz gotowe kanapki i sałatki.

Czytaj też:
Połowa lodów nad Bałtykiem nie spełnia norm. Sanepid bije na alarm
Czytaj też:
Lidl ujawnia sekret cenówek. Sprawdź, jak kupować taniej