1 mln promocyjnych biletów na pociąg. Podziękujmy za nie Chrobremu

1 mln promocyjnych biletów na pociąg. Podziękujmy za nie Chrobremu

Dodano: 
PKP Intercity
PKP Intercity Źródło: Wikimedia Commons / Abraham / Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0
1 milion promocyjnych biletów na przejazdy wszystkimi swoimi pociągami przez najbliższy rok – to promocja PKP Intercity.

Okazją do uszczęśliwienia Polaków biletami na pociąg w promocyjnej cenie jest 1000-lecie koronacji Bolesława Chrobrego na Króla Polski.

Jak informuje PKP Intercity, promocyjna pula biletów w cenach od 49 złotych lub niższych jest w sprzedaży od 19 kwietnia.

Pociąg IC Zielonogórzanin zmienia kolorystykę

Bilety w obniżonej cenie to nie jedyna atrakcja od PKP Intercity. Od 18 kwietnia na trasę ruszyła specjalnie pomalowana lokomotywa. Przez kolejne cztery tygodnie będzie prowadziła pociąg IC Zielonogórzanin relacji Zielona Góra Główna – Warszawa Wschodnia.

– PKP Intercity przyłącza się do obchodów 1000-lecia koronacji Bolesława Chrobrego. Narodowymi barwami ozdobiona została lokomotywa Griffin EU200, która w pierwszą podróż po kraju wyruszyła w trasę przez Gniezno. Z okazji obchodów na podróżnych czekają również inne atrakcje, w tym promocje biletowe oraz specjalna oferta WARS – podaje PKP Intercity w komunikacie.

– W taki oto sposób chcemy promować polską historię wśród pasażerów PKP Intercity. A było ich w zeszłym roku niemal 80 milionów. Trudno więc sobie wyobrazić lepsze miejsce, by dotrzeć do Polaków z informacją o tej wyjątkowej rocznicy – tłumaczy Dariusz Klimczak, minister infrastruktury.

Historii nauczysz się w Warsie

WARS zaprasza pasażerów do udziału w wyjątkowej akcji: „20 zł z Chrobrym – podróżuj i smakuj historię”. W zestawach znalazły się m.in. „Śniadanie Królewskie” z jajecznicą, pieczywem i gorącym napojem, „Zestaw Rycerski” z żurkiem i oranżadą retro oraz deser „Słodka Korona” – szarlotka z kawą lub herbatą.

Na pasażerów czekają także limitowane kubki do kawy oraz specjalny landing page z treściami historycznymi, dostępnymi przez kod QR umieszczony na kubkach i ulotkach. W mediach społecznościowych WARS planuje dodatkowo quiz „Czy znasz króla Bolesława?”, który pozwoli podróżnym sprawdzić swoją wiedzę historyczną w lekkiej, rozrywkowej formie.

Czytaj też:
Będzie ciszej koło torów. Maszyniści nie będą już wściekle gwizdać „Baczność”
Czytaj też:
Mniam, mniam. Oto co najczęściej kupowaliście w Warsie podróżując po Polsce koleją