Reserved Home, czyli dział z artykułami wyposażenia wnętrz zadebiutował w lutym 2023 roku. Sprzedaż prowadzono wyłącznie online, więc nie trudno ją było zamknąć niepostrzerzenie.
– Rzeczywiście, podjęliśmy strategiczną decyzję o zakończeniu rozwijania Reserved Home. Wynika ona z potrzeby koncentracji na kluczowych obszarach działalności marki Reserved – tłumaczyła na łamach Wirtualnemedia.pl Anna Matraszek, PR & Digital Manager Visual Communication w Reserved.
Ubiegłoroczna wyprzedaż była znakiem dla klientów
Decyzja o zamknięciu projektu wnętrzarskiego zapadła prawdopodobnie na przełomie września i października 2024 roku. To wtedy za pośrednictwem social mediów marka prowadziła wyprzedaż artykułów z Reserved Home, a klientów, którzy pytali o kolejną kolekcję odsyłała enigmatycznie na stronę główną firmy tłumacząc, że nie planuje nowej kolekcji.
20 proc. zniżki można było otrzymać jesienią w ramach „Mid Season Sale” na zakupy powyżej 120 zł z kategorii zabawki dla dziecka, salon i sypialnia, kuchnia i łazienka.
LPP zwiększyła przychody
Była już marka Reserved Home to część notowanego na giełdzie polskiego przedsiębiorstwa odzieżowego LPP, które projektuje, produkuje i dystrybuuje odzież pod markami Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay – każda skierowana jest do innej grupy klientów.
Firma prowadzi sprzedaż w 40 krajach, w tym w Polsce, poprzez salony stacjonarne w galeriach handlowych oraz przez sklep internetowy. W okresie między lutym a kwietniem 2025 roku miała 4,95 mld zł przychodów ze sprzedaży – 15 proc. więcej niż przed rokiem (4,31 mld zł).
Nazwa „LPP” pochodzi od inicjałów założycieli: Jerzego Lubińca, Marka Piechockiego i ich biznesowych partnerów.
Czytaj też:
Polacy wybrali ulubiony sklep odzieżowy. To niespodzianka