Nasi sąsiedzi zachwyceni polskim produktem z Biedronki. Domagają się szerszej oferty

Nasi sąsiedzi zachwyceni polskim produktem z Biedronki. Domagają się szerszej oferty

Dodano: 
Szyld sieci Biedronka
Szyld sieci Biedronka Źródło: Jowita Flankowska
Biedronka rozszerzyła swoją sieć również na Słowację. Tamtejsi klienci sieci zachwalają jeden z tradycyjnych polskich produktów i chcą większego wyboru.

Sklepy Biedronki działające na Słowacji oferują swoim klientom wiele produktów pochodzenia polskiego. Jednym z takim produktów są pierogi, które wyjątkowo przypadły do gustu naszym południowym sąsiadom. Przedstawiciele sieci mówią o prośbach słowackich klientów o znaczne poszerzenie pierogowej oferty. O ulubionym polskim produkcie Słowaków pisze "Fakt".

Polskie produkty w słowackich sklepach sieci Biedronka

W marcu tego roku Biedronka otworzyła swój pierwszy sklep na Słowacji i zapowiada szybkie tempo rozwoju. Do końca 2026 r. sieć planuje uruchomić tam co najmniej 50 nowych placówek. Celem jest nie tylko umocnienie pozycji na rynku, ale też odpowiedź na rosnące oczekiwania słowackich konsumentów. — Chcemy oferować świeżą żywność najwyższej jakości w najlepszych cenach — podkreślał Maciej Łukowski, CEO Biedronki Słowacja.

Od początku firma stawia również na współpracę z lokalnymi dostawcami. Jak zapowiadają przedstawiciele sieci, na półkach pojawiły się już produkty marek własnych stworzonych wspólnie ze słowackimi producentami, z naciskiem na jakość, świeżość i zrównoważony rozwój.

Polskie pierogi szczególnie przypadły Słowakom do gustu

Podczas konferencji prasowej prezes sieci Luis Araujo został zapytany o polskie produkty, które szczególnie przypadły do gustu słowackim klientom. Wskazał pierogi, których wybór na Słowacji jest ograniczony. Tamtejsi konsumenci chętnie sięgaliby także po pierogi na słodko, popularne w polskiej ofercie.

Araujo zwrócił też uwagę na różnice w upodobaniach alkoholowych. W przeciwieństwie do Polski, na Słowacji większym powodzeniem cieszą się wina. Dlatego Biedronka planuje rozszerzyć tamtejszy asortyment właśnie o ten segment, dostosowując ofertę do lokalnych gustów.