Reserved ostrzega i wycofuje. Dziecięce ubrania bez standardu

Reserved ostrzega i wycofuje. Dziecięce ubrania bez standardu

Dodano: 
Stroje do zwrotu
Stroje do zwrotu Źródło: Materiały prasowe / Reserved
Marka Reserved apeluje o zwrot niebezpiecznych ubrań dziecięcych. Użyte przy produkcji sznurki nie spełniają norm i mogą stanowić zagrożenie dla najmłodszych.

Właścicielem marki Reserved jest spółka LPP. To nie jedyna marka w portfolio spółki. Są tam jeszcze marki: Croop, House, Mohito i Sinsay. Problem dotyczy jednak dziecięcych ubrań marki Reserved, a konkretnie bluz do których użyto sznurków wyprodukowanych w Chinach. Problem dotyczy całej Polski.

Bluza i stroje do pilnego zwrotu

Klienci proszeni są o zwrot do sklepów bluzy model nr 644BF-59X oraz strojów kąpielowych o numerach 855AH-02X, 704AG-04X i 700AG-04X. Bluza jest granatowa, zapinana na zamek. Zwrot dotyczy kostiumu jednoczęściowego dla dzieci oraz dwóch modeli dwuczęściowych strojów. Odzież można zwrócić w dowolnym sklepie marki pokazując paragon. W przypadku braku rachunku, konieczne jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

Zwrot produktów zakupionych online odbywa się poprzez stronę internetową Reserved. Klienci powinni zalogować się na swoje konto, wybrać opcję "zwrot" lub "reklamacja" i postępować zgodnie z instrukcjami przesłanymi mailowo. W przypadku pytań, marka prosi o kontakt pod numerem telefonu: 58 353 63 63.

Wielkomiejski szyk flagowej marki LPP

W Polsce działa około 200 sklepów marki Reserved. Poza granicami marka ma ponad 250 sklepów. Przez stronę internetową marka prowadzi sprzedaż w 28 krajach Europy oraz w Izraelu. "Reserved to odpowiedź na potrzeby klientów poszukujących wielkomiejskiego szyku w ponadczasowym wydaniu" – można przeczytać na stronie internetowej marki.

Reserved to flagowa marka spółki LPP. Została założona w Polsce w 1998 roku. Procentowy udział sprzedaży Reserved ze wszystkich marek grupy LPP w pierwszym półroczu 2024 roku wynosi 27,4 proc. W drugim kwartale 2024 roku sprzedaż wyniosła 1,4 mld zł. W październiku br. marka otworzyła pierwszy w Polsce salon (nie sklep) w warszawskim centrum handlowym Wola Park.