Popeyes rozszerza swoją sieć restauracji w Polsce. Konkurent KFC otworzył się w Gdyni.
Amerykański fast food zadebiutował w Trójmieście
Nowy punkt popularnej sieci fast food zadebiutował w gdyńskim centrum handlowym Riviera, a zainteresowanie przerosło oczekiwania – pierwsi klienci ustawiali się w kolejce już o godzinie 5 rano. Otwarcie miało miejsce 11 listopada, a według komunikatu prasowego restauracja od samego początku cieszyła się ogromnym zainteresowaniem.
Popeyes, znane z charakterystycznego kurczaka smażonego w stylu Luizjany, od 2023 roku dynamicznie rozwija swoją obecność w Polsce. Aktualnie sieć ma osiem restauracji, a plany ekspansji zakładają dalsze otwieranie lokali, w tym pierwszej w kraju restauracji z obsługą Drive Thru dla kierowców pojazdów.
Popeyes to globalna sieć, która powstała w Ameryce
Marka Popeyes została założona w 1972 r. w Nowym Orleanie w Luizjanie. Obecnie jest jedną z największych sieci fast food na świecie, z 4,2 tys. restauracji w ponad 30 krajach na różnych kontynentach. W Polsce zadebiutowała w lipcu 2023 r., kiedy to otworzyła pierwszy punkt we Wrocławiu.
Okazało się, że wrocławianie pokochali kurczaka z Luizjany. Po tym sukcesie, kolejne restauracje powstały w innych miastach, m.in. w Warszawie i Krakowie. Kolejnym etapem ekspansji ma być Szczecin, gdzie przy ulicy Struga powstanie pierwszy w Polsce lokal Drive Thru. Marka zapowiada dalszy rozwój, z naciskiem na lokalizacje w największych miastach oraz nowe formaty restauracji, dostosowane do potrzeb klientów.
Globalne marki fast-foodów coraz chętniej wchodzą na polski rynek. W naszym kraju zadowmowiła się już m.in. szwedzka sieć Max Burgers. W mediach mówi się też, że amerykańska sieć restauracji fast food Wendy's planuje ekspansję na Europę – w tym i Polskę.