Już nie tylko Pekao. Kolejny bank wprowadza pierścień płatniczy

Już nie tylko Pekao. Kolejny bank wprowadza pierścień płatniczy

Dodano: 
Pierścienie
Pierścienie Źródło: Pixabay / DoniShala
Na koniec maja Bank Pekao ogłosił wprowadzenie pierścienia płatniczego, dodatkowej usługi dla klientów. Jego śladem poszedł mBank.

Na przełomie maja i czerwca kolejne banki rozszerzają ofertę o nowoczesne rozwiązania płatnicze – Bank Pekao wprowadził do oferty obrączki płatnicze, a mBank zapowiedział, że od początku czerwca klienci będą mogli kupić gadżety płatnicze z 50-procentową zniżką. O nowej ofercie mBanku pisze bankier.pl.

Pierścień płatniczy także w mBanku

mBank wprowadza do swojej oferty pierścień płatniczy działający w technologii NFC, kompatybilny z kartami Mastercard. Za jego wdrożenie odpowiada firma WearPay. Urządzenie, dostępne w kolorze czarnym i białym oraz w różnych rozmiarach, jest wodoodporne i nie wymaga ładowania. Aby rozpocząć korzystanie z pierścienia, wystarczy jednorazowe połączenie ze smartfonem – później do dokonywania płatności wystarczy już sam ring. Transakcje powyżej 100 zł będą, jak w przypadku kart, wymagać potwierdzenia kodem PIN.

To kolejne nowoczesne rozwiązanie płatnicze oferowane przez mBank. Klienci mają już do dyspozycji portfele cyfrowe Apple Pay i Google Pay, płatności zegarkiem (np. Garmin Pay, Xiaomi Pay), a także alternatywy takie jak opaski czy naklejki płatnicze. Od czerwca do tej listy dołączy również funkcjonalna i dyskretna obrączka, stanowiąca kolejną opcję wygodnych płatności zbliżeniowych.

Oferta pierścieni płatniczych również w Banku Pekao

mBank ma już doświadczenie z pierścieniami płatniczymi – wprowadził je po raz pierwszy rok temu na rynkach czeskim i słowackim. W Polsce tego typu rozwiązanie pojawiło się niedawno dzięki Bankowi Pekao, który w końcówce maja zaoferował obrączki płatnicze w ramach promocji Konta Przekorzystnego. Teraz również mBank startuje z podobną ofertą – jak wynika z komunikatu prasowego, dziś rusza konkurs dla obecnych klientów, w którym pierścienie będą nagrodami.

Dla szerszego grona klientów mBanku obrączki płatnicze będą dostępne od 17 czerwca – tego dnia ruszy oficjalna sprzedaż przez stronę WearPay. Klienci banku będą mogli nabyć ring z 50-procentową zniżką, co oznacza cenę promocyjną 199 zł. Nowy gadżet to element szerszej strategii banku, który stawia na rozwój nowoczesnych, wygodnych form płatności zbliżeniowych.

Czytaj też:
Obrączki od polskiego banku. Płatności i wypłaty z bankomatu bez ładowania