Wódka Belvedere, która od 1993 r. jest produkowana w Polsce została oficjalnym sponsorem Formuły 1. Tym samym jest to pierwszy alkohol tego rodzaju, który będzie w takiej formie występował, informuje bankier.pl.
Wódka Belvedere oficjalnym sponsorem Formuły 1
Belvedere dołącza do grona oficjalnych partnerów Formuły 1 i zadebiutuje już podczas pierwszego wyścigu sezonu w Australii (14-16 marca). Wódka będzie serwowana w prestiżowych strefach, takich jak Paddock Club i F1 Garage – ekskluzywnej mobilnej restauracji Gordona Ramsaya dostępnej na 10 rundach sezonu. Marka obejmie także patronat nad oficjalnym after party.
Belvedere, luksusowa wódka produkowana w Żyrardowie, jest pierwszą marką tego rodzaju, która została sponsorem Formuły 1. To kolejny brand należący do koncernu LVMH, który dołącza do świata królowej motorsportu.
Wódka Belvedere częścią francuskiego megakoncernu
Belvedere, luksusowa wódka produkowana w Polsce, dołącza do grona marek należących do koncernu LVMH, które będą obecne w Formule 1 w ramach podpisanej niedawno 10-letniej współpracy. Do tej pory ogłoszono już udział innych brandów grupy, takich jak Louis Vuitton, które dostarcza ekskluzywne obudowy na puchary (znane m.in. z Mistrzostw Świata w piłce nożnej), TAG Heuer, który zastąpi Rolexa jako oficjalny chronometrażysta, oraz Moët & Chandon – nowego dostawcę szampanów na podium, przejmując tę rolę od Ferrari.
LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, największy na świecie koncern dóbr luksusowych, zarządza ponad 70 prestiżowymi markami, takimi jak Louis Vuitton, Christian Dior i Givenchy. Na czele tej globalnej potęgi stoi Bernard Arnault – francuski przedsiębiorca, inwestor i kolekcjoner sztuki, urodzony 5 marca 1949 roku w Roubaix. Jako założyciel, prezes i dyrektor generalny LVMH, Arnault zbudował swoje imperium, stając się jednym z najbogatszych ludzi na świecie, z majątkiem szacowanym na 186,8 mld dol. (stan na marzec 2025 r.).
Historia marki Belvedere sięga 1993 r., kiedy została założona przez Polmos Żyrardów. W 2005 r. jej akcje przejął francuski konglomerat LVMH, włączając polską wódkę do swojego portfolio luksusowych alkoholi.