Wielka sieć handlowa rzuci kosze towarów za ułamek ceny. Czekają na tłumy

Wielka sieć handlowa rzuci kosze towarów za ułamek ceny. Czekają na tłumy

Dodano: 
Pusty wózek zakupowy
Pusty wózek zakupowy Źródło: Pixabay / Alexas_Fotos
Carrefour ponownie przygotuje promocje polegającą na koszykach niespodziankach, które będzie można nabyć w licznych supermarketach w całej Polsce.

Carrefour postanowił ponownie przygotować „koszyki-niespodzianki”. Promocja polega na umieszczeniu w niektórych sklepach sieci na terenie całej Polski szczelnie zapakowanych koszów zakupowych, w których znajdują się przede wszystkim produkty z segmentu RTV i AGD. Kosze będzie można kupić za ułamek wartości produktów. Poprzednia edycja promocji cieszyła się bardzo dużym zainteresowanie klientów.

Carrefour ponownie przygotuje „kosze-niespodzianki”

„Koszyki niespodzianki dostępne do zakupu w wybranych sklepach Carrefour dnia 31 stycznia od godziny 12:00 tylko do wcześniejszego wyczerpania zapasów. Koszyki wypełnione produktami o minimalnej wartości 600 złotych możesz kupić za 150 złotych” – napisał Carrefour w komunikacie na własnej stronie internetowej.

Carrefour ponownie uruchamia popularną akcję promocyjną, w ramach której klienci mogą nabyć zestawy produktów w wyjątkowo niskich cenach. Do sprzedaży trafiło aż 1400 „koszyków niespodzianek”, dostępnych w ponad 100 sklepach w całej Polsce. Każdy z 89 hipermarketów oferuje po 10 zestawów, natomiast w 23 supermarketach przygotowano po 2 sztuki. Sieć podkreśla, że zainteresowanie poprzednimi edycjami było ogromne, a promocyjne koszyki znikają z półek w kilkanaście minut, podaje "Fakt".

W skład zestawów wchodzą produkty z różnych kategorii, z wyłączeniem artykułów spożywczych. Klienci mogą znaleźć w nich m.in. akcesoria do majsterkowania, artykuły domowe, książki, zabawki, sprzęt sportowy, kosmetyki, produkty dla zwierząt oraz drobną elektronikę. Dzięki temu każdy zakup jest niespodzianką, a cena znacznie niższa od wartości rynkowej.

Warto pamiętać, że zakupy w ramach tej akcji nie podlegają zwrotowi, a promocja nie łączy się z innymi rabatami, kuponami czy zniżkami. Carrefour zachęca klientów do szybkiego działania, ponieważ liczba zestawów jest ograniczona, a chętnych nie brakuje.

Czytaj też:
Reklamy sieci Lidl nie w każdej telewizji. Będą zmiany od marca 2025