Biedronka kusi studentów. „Cały kampus doceni nowe jesienne oferty”

Biedronka kusi studentów. „Cały kampus doceni nowe jesienne oferty”

Dodano: 
Biedronka
Biedronka Źródło: Wikimedia Commons / Nickispeaki / Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0
Biedronka postanowiła iść śladem Żabki i ogłosiła pakiet okazyjnych ofert dla dwudziestokilkuletnich klientów. Znana sieć sklepów chce przyciągnąć studentów.

Stereotyp mówi, że przeciętny student nie dysponuje zasobnym portfelem i decyduje się na oszczędzanie podczas codziennych zakupów. Tę myśl pochwyciła Biedronka. W sklepach znanej sieci pojawiła się nowa oferta skierowana do nowej grupy społecznej. W promocji pojawiły się m.in. tanie dania do błyskawicznego przygotowania.

Nowa oferta i promocje w Biedronce. Sieć liczy na pozyskanie nowych klientów

„Bo cały kampus doceni nowe jesienne oferty”, „Po studencki koszyk idę do Biedronki” – to główne hasła promujące nową ofertę Biedronki skierowaną do studentów.

Wielka sieć handlowa liczy na pozyskanie większej liczby klientów wśród studentów akademickich. W najnowszej ofercie pojawiły się produkty stereotypowo łączone z tą grupą studentów. W dyskontach tej marki pojawiły się promocje m.in. przekąsek, dań błyskawicznych, mrożonek i środków higienicznych codziennego użytku (np. papieru toaletowego).

Promocje zostały przygotowane w typowy sposób dla polskich dyskontów. Klient, który zdecyduje się na zakup większej ilości danego towaru zapłaci mniej. Przykładowo błyskawiczne zupki pomidorowe marki Culineo kosztować będą 1,99 zł za sztukę przy zakupie trzech opakowań. Oznacza to, że jedna torebka produktu będzie o 23 proc. tańsza niż przy zakupie jednej.

Promocje dla studentów zyskują na popularności w wielu branżach

Portal „Wiadomości Handlowe” zauważa, że sieci sklepów coraz częściej chcą zachęcić studentów do zakupów w swoich punktach. Twórcy tekstu zwracają uwagę, że uczniowie szkół wyższych stanowią ważny segment rynku.

Studenci są atrakcyjną grupą klientów dla detalistów. Kupują często, ale tanio i niewiele. Uczniowie akademiccy robią zakupy „przy okazji” i szukają określonej grupy produktów.

Pionierem tworzenia ofert dla studentów była sieć Żabka. Właściciel znanych sklepów postawił na otwieranie bezosobowych punktów w pobliżach kampusów i uniwersytetów. Cały czas tworzy też atrakcyjne promocje dla tej grupy społecznej np. przekąska plus napój w super cenie.