Już nie tylko Pekao. Kolejny bank wprowadza pierścień płatniczy

Dodano:
Pierścienie Źródło: Pixabay / DoniShala
Na koniec maja Bank Pekao ogłosił wprowadzenie pierścienia płatniczego, dodatkowej usługi dla klientów. Jego śladem poszedł mBank.

Na przełomie maja i czerwca kolejne banki rozszerzają ofertę o nowoczesne rozwiązania płatnicze – Bank Pekao wprowadził do oferty obrączki płatnicze, a mBank zapowiedział, że od początku czerwca klienci będą mogli kupić gadżety płatnicze z 50-procentową zniżką. O nowej ofercie mBanku pisze bankier.pl.

Pierścień płatniczy także w mBanku

mBank wprowadza do swojej oferty pierścień płatniczy działający w technologii NFC, kompatybilny z kartami Mastercard. Za jego wdrożenie odpowiada firma WearPay. Urządzenie, dostępne w kolorze czarnym i białym oraz w różnych rozmiarach, jest wodoodporne i nie wymaga ładowania. Aby rozpocząć korzystanie z pierścienia, wystarczy jednorazowe połączenie ze smartfonem – później do dokonywania płatności wystarczy już sam ring. Transakcje powyżej 100 zł będą, jak w przypadku kart, wymagać potwierdzenia kodem PIN.

To kolejne nowoczesne rozwiązanie płatnicze oferowane przez mBank. Klienci mają już do dyspozycji portfele cyfrowe Apple Pay i Google Pay, płatności zegarkiem (np. Garmin Pay, Xiaomi Pay), a także alternatywy takie jak opaski czy naklejki płatnicze. Od czerwca do tej listy dołączy również funkcjonalna i dyskretna obrączka, stanowiąca kolejną opcję wygodnych płatności zbliżeniowych.

Oferta pierścieni płatniczych również w Banku Pekao

mBank ma już doświadczenie z pierścieniami płatniczymi – wprowadził je po raz pierwszy rok temu na rynkach czeskim i słowackim. W Polsce tego typu rozwiązanie pojawiło się niedawno dzięki Bankowi Pekao, który w końcówce maja zaoferował obrączki płatnicze w ramach promocji Konta Przekorzystnego. Teraz również mBank startuje z podobną ofertą – jak wynika z komunikatu prasowego, dziś rusza konkurs dla obecnych klientów, w którym pierścienie będą nagrodami.

Dla szerszego grona klientów mBanku obrączki płatnicze będą dostępne od 17 czerwca – tego dnia ruszy oficjalna sprzedaż przez stronę WearPay. Klienci banku będą mogli nabyć ring z 50-procentową zniżką, co oznacza cenę promocyjną 199 zł. Nowy gadżet to element szerszej strategii banku, który stawia na rozwój nowoczesnych, wygodnych form płatności zbliżeniowych.

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...