W tej sieci nagradzają za zwroty. Oddaj butelki i puszki, a zyskasz punkty w aplikacji
Od początku listopada klienci Żabki mogą zyskać więcej, dbając jednocześnie o środowisko. Sieć rozpoczęła kolejną odsłonę akcji wspierającej system kaucyjny, w ramach której za zwrot opakowań kaucyjnych i niekaucyjnych przyznaje aż 50 żappsów w aplikacji Żappka. To ponad dwa razy więcej niż dotychczas.
50 żappsów zamiast 20
Promocja potrwa od 5 listopada do 2 grudnia, a w jej ramach każdy, kto odda butelki plastikowe lub puszki, otrzyma 50 żappsów w aplikacji Żappka. To wyjątkowa okazja, by nie tylko przyczynić się do ochrony środowiska, ale i skorzystać z atrakcyjnych ofert programu lojalnościowego.
Żabka od ponad dwóch lat zachęca klientów do oddawania opakowań – dotychczas za każdy zwrot przyznawała 20 żappsów. Teraz stawka jest ponad dwukrotnie wyższa, co może znacząco zwiększyć zainteresowanie akcją.
„Dzięki wdrożeniu systemu klienci Żabki zyskają wygodny sposób oddawania opakowań, a franczyzobiorcy – nowy element oferty, który pozwoli im wyróżnić się na tle konkurencji. Dotąd, przez ponad dwa lata, siec zebrała 18 mln sztuk opakowań” – czytamy w komunikacie sieci.
System kaucyjny w sieci Żabka
Od 1 października w Polsce obowiązuje nowy system kaucyjny, który obejmuje butelki PET, metalowe puszki oraz szklane butelki wielokrotnego użytku.
Choć sklepy Żabka nie miały prawnego obowiązku uczestnictwa w systemie, sieć wdrożyła go niemal w całości – już w ponad 2500 placówkach działają automaty do zwrotu opakowań.
W praktyce klient może zwrócić zarówno opakowanie kaucyjne, jak i niekaucyjne – do maszyny lub bezpośrednio u sprzedawcy. Co ważne, nie trzeba okazywać paragonu, aby odzyskać kaucję lub obniżyć o jej wartość rachunek.
„Dobre nawyki stają się rutyną”
Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci sieci mogą oddawać opakowania szybciej, wygodniej i bez zbędnych formalności. Wśród największych korzyści warto wymienić:
- możliwość zwrotu opakowań bez paragonu,
- przyjmowanie zarówno opakowań kaucyjnych, jak i niekaucyjnych,
- automatyczny kod umożliwiający odbiór kaucji lub obniżkę ceny zakupów,
- premiowanie klientów dodatkowymi żappsami.
– System kaucyjny to ogromna zmiana organizacyjna dla wszystkich uczestników procesu. Zależy nam, aby każdy klient, niezależnie od tego, czy posiada opakowania ze znakiem kaucji, czy nie, mógł łatwo i wygodnie oddać je w najbliższej Żabce, blisko domu czy pracy. Wierzymy, że te działania mają sens wtedy, gdy dobre nawyki stają się rutyną, którą wraz z naszymi klientami właśnie wypracowujemy – mówi Joanna Kasowska, Climate & Quality Protection Director w Żabka Polska.