Ekoniespodzianka w Lidlu. Najmłodsi będą zachwyceni!
Od 25 września we wszystkich sklepach Lidl Polska dostępny będzie edukacyjny album „Zwierzęta chronione”, przygotowany we współpracy z Fundacją WWF Polska. Publikacja ma zachęcić najmłodszych i ich rodziców do poznawania fascynującego świata zagrożonych gatunków oraz uświadamiać, jak ważna jest ochrona środowiska naturalnego.
– Cieszymy się, że wspólnie z Lidl Polska możemy przygotować projekt, który łączy edukację z zabawą. Album to nie tylko zbiór naklejek, ale pre wszystkim sposób na tzedo, by najmłodsi mogli lepiej poznać świat przyrody i zrozumieć, dlaczego musimy go chronić – mówi Mirosław Proppé Prezes Fundacji WWF Polska.
Dla kogo przeznaczony jest album „Zwierzęta chronione”?
Album skierowany jest przede wszystkim do dzieci w wieku 7–12 lat, ich rodziców oraz nauczycieli. To propozycja, która w angażujący i przystępny sposób pokazuje, jak różnorodny i kruchy jest świat zwierząt.
— Albumy trafiły do ponad 950 sklepów w całym kraju, co daje możliwość rozpoczęcia kolekcjonerskiej przygody dzieciom w całej Polsce. Album „Zwierzęta chronione” to kolejny projekt w ramach naszej wieloletniej współpracy z Fundacją WWF Polska w zakresie ochrony różnorodności gatunków i zasobów wodnych — mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.
Dodatkowym atutem jest format kolekcjonerski – album można uzupełniać naklejkami dostępnymi w sprzedaży w sklepach Lidl, a system wymiany dubletów zachęca do współdziałania i budowania relacji między rówieśnikami.
Dlaczego warto sięgnąć po album „Zwierzęta chronione”?
Jak zapewnia sieć Lidl Polska, to wyjątkowa publikacja, która łączy edukację z zabawą i inspiruje do troski o naturę. W albumie znajdziemy m.in.:
- dostarcza on rzetelnej wiedzy o zagrożonych gatunkach i ekosystemach,
- wspiera dzieci i dorosłych w zrozumieniu, jak ważna jest ochrona przyrody,
- oferuje atrakcyjne ilustracje, ciekawostki i aktywności – idealne do spędzania czasu razem z rodziną,
- zachęca do kolekcjonowania i dzielenia się pasją z innymi.
Partnerstwo WWF i Lidl Polska
Album „Zwierzęta chronione” to kolejny projekt w ramach wieloletniej współpracy WWF Polska i Lidl Polska. Marka wraz z fundacją wspólnie realizuje działania edukacyjne i prośrodowiskowe, które pokazują, że codzienne wybory konsumenckie mogą realnie wpływać na przyszłość naszej planety.
W tym roku, w ramach współpracy, firma wspiera Błękitny Patrol WWF oraz intensyfikuje działania edukacyjne skierowane do klientów i dostawców.