Zmiany w aplikacji Biedronki. Kilka nowych kroków więcej
Na tę zmianę czekało wielu użytkowników aplikacji Moja Biedronka: pojawiła się nowa zakładka „Oferty”, w której klienci Biedronki znajdą e‑Vouchery.
Z taką możliwością osoby, które lubią robić zakupy w konkurencyjnym Lidlu, mają do czynienia już od dawna. Portugalska sieć wyjaśniła, że e‑Vouchery będą jedną z najczęściej używanych funkcji.
Zamiast zbierać w Biedronce paragony, można je aktywować w telefonie
Do tej pory zniżkowe Vouchery były drukowane na paragonach w sklepowych drukarkach i razem z rachunkiem najczęściej lądowały w koszach na śmieci. Teraz klienci mogą wybrać, czy chcą otrzymywać papierowe kupony, czy wolą wersję elektroniczną.
Aby aktywować e‑Vouchery, należy wejść w opcję „Więcej — Ustawienia konta — e‑Voucher” i przesunąć suwak. Od tego momentu kupony nie będą drukowane na kasie, tylko pojawią się w aplikacji.
W zakładce „Oferty” dostępne są trzy sekcje: Aktywne, Wkrótce i Nieaktywne. Można też ręcznie dodać voucher, wpisując jego kod. W aktywnej aplikacji mogą pojawiać się także inne kupony przypisane do karty Moja Biedronka — niezależnie od tego, czy klient włączył e‑Vouchery, czy nie.
Choć „Lista zakupów” nie zniknęła całkowicie z aplikacji, teraz trzeba włożyć nieco więcej wysiłku, aby z niej skorzystać: wejść w „Więcej” w prawym dolnym rogu, a następnie wybrać „Listy zakupów”. W zamian klienci zyskali wygodny dostęp do elektronicznych kuponów.
Moja Biedronka coraz bardziej popularna wśród klientów Biedronki
Według danych ze stycznia 2024 roku, aplikację miało ponad 10,5 mln klientów sieci Biedronka, ale statystyki z października 2025 wskazują, że sieć ma już 10,7 miliona użytkowników, którzy pobrali aplikację Moja Biedronka.
Biedronka podaje również, że dzięki promocjom z aplikacji średnio każdego tygodnia klienci oszczędzają ponad 8 mln zł.