Zmiany w aplikacji i na karcie Moja Biedronka. Pożegnanie z dwiema funkcjami
Każda sieć sklepów stara się przywiązać klientów do siebie oferując program lojalnościowy. To strategia marketingowa polegająca na nagradzaniu stałych klientów za ich zakupy i zaangażowanie poprzez zniżki, punkty, prezenty czy specjalne oferty. Służy przede wszystkim budowaniu trwałych relacji z klientami, zachęcaniu ich do powtarzania zakupów, co prowadzi do wzrostu przychodów, a także pozyskiwaniu cennych danych o ich preferencjach, co pozwala firmie zwiększyć sprzedaż i umocnić pozycję na rynku.
Swój program lojalnościowy ma także portugalska sieć sklepów Biedronka - istnieje od września 2016 roku. Stali klienci tej sieci zostali zaskoczeni komunikatem, który zapowiada duże zmiany w programie lojalnościowym.
Dwie duże zmiany w programie lojalnościowym Biedronki
Biedronka poinformowała, że od czwartku 21 sierpnia funkcja współdzielenia konta w aplikacji mobilnej przestanie być dostępna. Użytkownicy nie będą już mogli korzystać z jednego konta lojalnościowego w gronie rodziny czy znajomych.
Stali użytkownicy karty i aplikacji Moja Biedronka nie będą już mogli przekazywać punktów innym użytkownikom. Chodzi m.in. o wirtualne punkty zbierane przy okazji konkursów i akcji zbierania naklejek. To kolejny krok w kierunku indywidualizacji kont lojalnościowych.
Dobra wiadomość jest taka, że jednoczenie sieć sklepów Biedronka wprowadzi możliwość korzystania z aplikacji Moja Biedronka na tabletach. Większy ekran ma ułatwić planowanie zakupów.
Miliony Polaków odczuje zmianę w aplikacji i na karcie Moja Biedronka
Program lojalnościowy Biedronki jest w Polsce bardzo popularny. Według danych z końca 2024 roku, z karty Moja Biedronka korzystało ponad 20 milionów aktywnych użytkowników, w tym ponad 13 milionów używało aplikacji mobilnej, a reszta posługiwała się tradycyjnymi kartami fizycznymi.
Konkurencyjna sieć dyskontów z Niemiec również ma swój popularny wśród Polaków program lojalnościowy – to Lidl Plus.